|
НОРМУЄМО УСІХ
ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОРУД ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗАПАСУ ВОДИ
Водороздавальник (таблиця 8)
Склад роботи. Обслуговування
водорозбірної будки, водонапірної башти чи резервуара. Зняття показань
водомірів. Погодинний облік наявності води в баках башт або резервуарах.
Відпускання води населенню з водорозбірних будок. Регулювання води по окремих
районах. Участь у роботах з очищення баків і резервуарів з дотриманням правил
санітарної обробки. Забезпечення чистоти в службових приміщеннях і на території
споруд.
Кількість
споруд на підприємстві, шт. ..............................................................
(від 1 до 15)
Нормативна
чисельність водороздавальників, осіб на добу ..........................
2,30
Примітки:
1 При обслуговуванні понад 10 споруд на кожне подальше застосовується норматив
0,1 чол. у зміну.
2 На обслуговування кожної водорозбірної будки встановлюється нормативна
чисельність 0,9 чол. у зміну.
Нормативна база цього розділу програми: Нормативи
чисельності робітників, зайнятих на роботах з експлуатації мереж, очисних споруд
і насосних станцій водопроводу і каналізації (2002 p.)
|
|
Тут є тисячі норм часу, виробітку, обслуговування чи чисельності на різні види робіт, для різних професій і посад. Вони взяті зі збірників норм, які офіційно видані та рекомендовані до застосування. |
|
|
Тут можна замовити паперові копії численних збірників норм або кваліфікаційних довідників. Текст або числа на сайті - це добре, але часом потрібний і сам документ. Саме для цього тут і створено такий розділ. |
|
|
Тут ви знайдете класифікатори професій та усі випуски ДКХП, ЕТКС, КСДС. Також у цьому розділі десятки тисяч посадових інструкцій для керівників, фахівців, службовців та робітників. |
|
|
Оцінювати персонал завжди клопітно. У цьому розділі можна в автоматизованому режимі оцінити компетенції працівників, провести грейдування персоналу. Ви просто вибираєте підходящий варіант, а все інше робить сайт. |
|
|
Про ощадливе виробництво написано багато книжок, але із практикою впровадження завжди складності. Тут не лише інформація, а й автоматизоване вирішення найважливіших завдань TPM та 7QCT. |
|