|
НОРМУЄМО УСІХ
КОТРОЛЬ ТА ОБЛІК ВИТРАТ ВОДИ
Контролер водопровідного господарства (таблиця 7)
Склад роботи. Зняття показань
водомірних лічильників усіх систем і калібрів, установлених на водопровідній
мережі. Виконання розрахунків за використану воду відповідно до діючих тарифів й
оформлення рахунків за встановленою формою. Виписка рахунків абонентам, що
оплачують воду за встановленими нормативами. Систематичний контроль за
своєчасною оплатою. Визначення витоку води через несправні сантехприлади в
абонентів. Контроль за правильним використанням і перевитратою ліміту.
Тип обліку ......................
Кількість водомірів, які обслуговуються, шт. ...........................................
(від 100 до 200000)
Норма
обслуговування для контролерів водопровідного господарства, одиниць/місяць
460
Нормативна
чисельність контролерів, осіб на добу ...........................................................
0,2
Нормативна база цього розділу програми: Нормативи
чисельності робітників, зайнятих на роботах з експлуатації мереж, очисних споруд
і насосних станцій водопроводу і каналізації (2002 p.)
|
|
Тут є тисячі норм часу, виробітку, обслуговування чи чисельності на різні види робіт, для різних професій і посад. Вони взяті зі збірників норм, які офіційно видані та рекомендовані до застосування. |
|
|
Тут можна замовити паперові копії численних збірників норм або кваліфікаційних довідників. Текст або числа на сайті - це добре, але часом потрібний і сам документ. Саме для цього тут і створено такий розділ. |
|
|
Тут ви знайдете класифікатори професій та усі випуски ДКХП, ЕТКС, КСДС. Також у цьому розділі десятки тисяч посадових інструкцій для керівників, фахівців, службовців та робітників. |
|
|
Оцінювати персонал завжди клопітно. У цьому розділі можна в автоматизованому режимі оцінити компетенції працівників, провести грейдування персоналу. Ви просто вибираєте підходящий варіант, а все інше робить сайт. |
|
|
Про ощадливе виробництво написано багато книжок, але із практикою впровадження завжди складності. Тут не лише інформація, а й автоматизоване вирішення найважливіших завдань TPM та 7QCT. |
|