ЛСВ консультант - TPM
HyperLink
GooglePlay   Facebook   VKontakte   LinkedIn   YouTube
 
укр  
   рус  
Частину функцій вимкнено.
Вхід   Реєстрація


GooglePlay   Facebook   VKontakte   LinkedIn   YouTube

LEAN PRODUCTION – ОЩАДЛИВЕ ВИРОБНИЦТВО

ТРМ - безаварійна робота устаткування

Процес впровадження ТРМ, зазвичай, здійснюється у 7 кроків (етапів).

Крок 2. Контрзаходи до першоджерел проблем.

Після усунення проблем на кроку 1, вони, тем не менше, часто виникають знов. Наприклад, поновлюється підтікання мастила, забиваються стружкою пази та зливні отвори тощо. То ж вадливо не тільки усунути проблему, а й усунути причини що її викликають. Пошук проблем та причин їх виникнення зазвичай проводиться із використання методу «5 запитань», причинно-наслідкових діаграм та інших методів з арсеналу 7QCT. Крім того, вирішується ряд інших завдань, зо забезпечують «легкий доступ» до проблем та причин їх виникнення.

1.1. Виявити першоджерела проблем.
Наприклад, проблемою було підтікання мастила. Звісно, під час 3S його прибрали. Проте, через деякий час мастило розлилося знов, адже був ліквідований наслідок, а не першоджерело проблеми – слабкі ущільнення. Після заміни ущільнень підтікання мастила припинилося.

1.2. Мінімізувати масштаб проблеми.
У реальній практиці не завжди можливо, або доцільно, усувати першоджерело проблеми одразу після виявлення. Наприклад, якщо для усунення підтікання мастила необхідно замінити ущільнення, що, у свою чергу, потребує тривалої зупинку устаткування. Якщо підтікання не критичне, то доцільно ремонт відкласти до моменту проведення планового ремонту, а зараз вжити заходів до мінімізації проблеми – встановити ємність, або піддон для збирання мастила та запобігання його рас тіканню.

1.3. Покращити умови для проведення обслуговування.
Наприклад, зменшивши кількість заготовок та готових виробів на робочому місці, змінивши розташування стелажів, полиці, кафів тощо можна істотно полегшити доступ до устаткування, спростити процес його чищення та обслуговування.

1.4. Покращити умови для інспектування.
Систематична перевірка стану устаткування – один з ключових елементів ТРМ. Однак доступ до елементів устаткування, що підлягають контролю, часто ускладнений через особливості конструкції. То ж необхідно вживати заходи, щодо полегшення доступу до тих елементів та частин устаткування, які необхідно інспектувати. Наприклад, кришки, кожухи тощо обладнують додатковими вікнами, модернізують або замінюють складними, або такими, що легко знімаються.

1.5. Застосовувати прості, але надійні рішення.
Рішення, що застосовуються під час провадження ТРМ завжди мають бути простими. Проте постійне повторення навіть простих дій призводить до додаткових втрат робочого часу, тобто ефективності. Тож, прості рішення, що застосовуються мають бути також надійними. Наприклад, для запобігання розбризкування ЗОЖ можна застосувати кожух з картону – просте рішення. Проте такий кожух погіршує видимість та швидко розкисне – рішення не надійне. Застосування легко замінного кожуху (шторки) з прозорого пластику – просте та надійне рішення. 

< Назад                                                                                                                                   Далі >

ПОДІЛИТИСЯ  FB  VK  IN  TW
Тут є тисячі норм часу, виробітку, обслуговування чи чисельності на різні види робіт, для різних професій і посад. Вони взяті зі збірників норм, які офіційно видані та рекомендовані до застосування.
 
Тут можна замовити паперові копії численних збірників норм або кваліфікаційних довідників. Текст або числа на сайті - це добре, але часом потрібний і сам документ. Саме для цього тут і створено такий розділ.
 
Тут ви знайдете класифікатори професій та усі випуски ДКХП, ЕТКС, КСДС. Також у цьому розділі десятки тисяч посадових інструкцій для керівників, фахівців, службовців та робітників.
 
Оцінювати персонал завжди клопітно. У цьому розділі можна в автоматизованому режимі оцінити компетенції працівників, провести грейдування персоналу. Ви просто вибираєте підходящий варіант, а все інше робить сайт.
 
Про ощадливе виробництво написано багато книжок, але із практикою впровадження завжди складності. Тут не лише інформація, а й автоматизоване вирішення найважливіших завдань TPM та 7QCT.
Контакти: пошт@, тел. +38 (067) 664-92-42, Skype   Viber   WhatsApp   Telegram © Лучанінов С.В., 2013
     Версія від 29.03.2022